Situación grave e / ou urxente
900 61 00 61
Pasado o momento crítico, unha vez que fuches atendido, a túa empresa contactará connosco para que o voso xestor persoal da FREMAP vos indique como debemos actuar a continuación. Contacta coa FREMAP
Primeiro atenderte medicamente:
- Informa o responsable da túa empresa sobre o que che ocorreu.
- O teu responsable elixirá o centro asistencial da FREMAP máis próximo. Rede de Centros
- O teu responsable cubrirá o volante de solicitude de asistencia

.
- O teu responsable procurará que acudas a atenderte medicamente acompañado e documentado
E se tes algunha dúbida contacta coa FREMAP
Unha vez atendido:
- O noso médico darache todas as explicacións relativas á túa lesión.
- O noso médico tamén che dará o xustificante de asistencia.
- Deberás entregar unha copia do xustificante de asistencia na túa empresa.
- A túa empresa contactará connosco para que o voso xestor persoal da FREMAP vos oriente sobre os pasos a seguir. Contacta coa FREMAP
- O teu xestor persoal da FREMAP informarate e orientarate sobre canto necesites. Contacta coa FREMAP
Pomos á túa disposición información adicional acerca da cobertura que presta FREMAP en caso de Accidente de Traballo.
Información sobre documentos PDF: Para poder visualizar correctamente os arquivos PDF cómpre que teña instalado o programa Acrobat Reader
de Adobe.