As reclamacións poden presentarse:
En Follas de Reclamacións existentes en todos os Centros de FREMAP.
As reclamacións presentadas son tramitadas e contestadas directamente pola Mutua e comunicadas á Dirección Xeral de Ordenación da Seguridade Social.
Art. 99.1 do Texto Refundido da Lei Xeral da Seguridade Social.
A través do formulario Reclamacións En liña da FREMAP.
As reclamacións presentadas son tramitadas e contestadas directamente pola Mutua e comunicadas á Dirección Xeral de ordenación da Seguridade Social.
Art. 99.1 do Texto Refundido da Lei Xeral da Seguridade Social.
A través da Oficina virtual de Reclamacións
do Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións.
Unha oficina virtual de reclamacións de acceso público para xestionar as queixas dos traballadores sobre a xestión das mutuas. O Ministerio centraliza as reclamacións recibidas e remíteas á mutua correspondente para que esta poida facilitar unha resposta que posteriormente, o Ministerio fai chegar ao cidadán.
As reclamacións son queixas de carácter administrativo respecto do servizo prestado pola Mutua, e distintas ás reclamacións obxecto de accións legais, que se instrúen polos Tribunais de Xustiza.