Omitir os comandos de cinta
Saltar ao contido principal

Páxina web da FREMAP

Saltar ao contido

Queixas e reclamacións

​​O formulario para efectuar reclamaciones​ de maneira en liña desde a web da FREMAP, encóntrase inhabilitado​ temporalmente por motivos técnicos.

Rogamos desculpen as molestias.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​ ​​​As reclamacións poden presentarse:
  • En Follas de Reclamacións existentes en todos os Centros de FREMAP.

    As reclamacións presentadas son tramitadas e contestadas directamente pola Mutua e comunicadas á Dirección Xeral de Ordenación da Seguridade Social.
    Art. 99.1 do Texto Refundido da Lei Xeral da Seguridade Social.​

  • ​A través da Oficina virtual de Reclamacións Esta ligazón abrirase nunha ventá emerxente do Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións.

    Unha oficina virtual de reclamacións de acceso público para xestionar as queixas dos traballadores sobre a xestión das mutuas. O Ministerio centraliza as reclamacións recibidas e remíteas á mutua correspondente para que esta poida facilitar unha resposta que posteriormente, o Ministerio fai chegar ao cidadán.

As reclamacións son queixas de carácter administrativo respecto do servizo prestado pola Mutua, e distintas ás reclamacións obxecto de accións legais, que se instrúen polos Tribunais de Xustiza.​​​​​​​

  • Pomos á súa disposición toda a información relativa a Dereitos do paciente

​​​