Normativa Seguridade Social Resolución do 28 de outubro de 2019, da Dirección Xeral de Ordenación da Seguridade Social, pola que se establece o réxime de aplicación das prestacións complementarias do artigo 96.1 b), do Texto Refundido da Lei Xeral da SegurReal decreto 231/2017, do 10 de marzo, polo que se regula o establecemento dun sistema de redución das cotizacións por continxencias profesionais ás empresas que diminuísen de maneira considerable a sinistralidade laboral Orde ESS/1187/2015, do 15 de xuño, pola que se desenvolve o Real decreto 625/2014, do 18 de xullo, polo que se regulan determinados aspectos da xestión e control dos procesos por incapacidade temporal nos primeiros trescentos sesenta e cinc3Real Decreto Lexislativo 8/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei Xeral da Seguridade Social. Real decreto 625/2014, do 18 de xullo, polo que se regulan determinados aspectos da xestión e control dos procesos por incapacidade temporal nos primeiros trescentos sesenta e cinco días da súa duración. A Lei 35/2014, do 26 de decembro, pola que se modifica o texto refundido da Lei xeral da Seguridade Social en relación co réxime xurídico das mutuas de accidentes de traballo e enfermidades profesionais da Seguridade Social. Real decreto 1541/2011, do 31 de outubro, polo que se desenvolve a Lei 32/2010, do 5 de agosto, pola que se establece un sistema específico de protección por cesamento de actividade dos traballadores autónomos. 8Orden TAS/1/2007, do 2 de xaneiro, pola que se establece o modelo de parte de enfermidade profesional, dita normas para a súa elaboración e crea o correspondente ficheiro de datos persoais. Real decreto 1299/2006, do 10 de novembro polo que se aproba o cadro de enfermidades profesionais no Sistema de Seguridade Social e establécense criterios para a súa notificación e rexistro. Modificada pola ORDE TAS/2926/2002, do 19 de novembro, pola que se establecen novos modelos para a notificación dos accidentes de traballo e posibilítase a súa transmisión por procedemento electrónico. Resolución do 26 de novembro de 2002, que regula a utilización do Sistema de Declaración Electrónica de Accidentes de Traballo (Delta) que posibilita a transmisión por procedemento electrónico dos novos modelos para a notificación de accidentes dReal decreto 84/1996, do 26 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento Xeral sobre inscrición de empresas e afiliación, altas, baixas e variacións de datos de traballadores na Seguridade Social.Real decreto 2583/1996, do 13 de decembro, de estrutura orgánica e funcións do Instituto Nacional da Seguridade Social e de modificación parcial da Tesourería Xeral da Seguridade Social.Regulamento xeral de colaboración na xestión das Mutuas de Accidentes de Traballo e Enfermidades Profesionais da Seguridade Social. Orde Ministerial do 16 de decembro de 1987, pola que se establecen modelos para a notificación de accidentes de traballo e dita instrucións para a súa formalización e tramitación. Real decreto 505/1985, do 6 de marzo, sobre organización e funcionamento do Fondo de Garantía Salarial.Decreto 2065/1974, do 30 de maio, polo que se aproba o texto refundido da Lei Xeral da Seguridade Social. Comparte nas túas redes sociais Linkedin (Nova xanela) Twitter (Nova xanela) Google Plus (Nova xanela) Facebook (Nova xanela) Imprimir